Rallyborden, stickers, kronen en inpakken - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Noordkaap2014 Hans - WaarBenJij.nu Rallyborden, stickers, kronen en inpakken - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Noordkaap2014 Hans - WaarBenJij.nu

Rallyborden, stickers, kronen en inpakken

Blijf op de hoogte en volg Noordkaap2014

22 Mei 2014 | Nederland, Nijmegen

De rallyborden zitten voor en achter op de bumpers en de stickers op de voordeuren. Ziet er heel professioneel en stoer uit.
De laatste was hangt te drogen, het gereedschap en reserveonderdelen liggen klaar. De wijn (in zakken) pakken we tussen de kleren in en het snoep zit in handige bakjes.
De route heb ik uitgetekend op een grote landkaart en dan zie je ineens dat er in Noorwegen heel veel kleine kronkelweggetjes zijn. Advies: zet de auto bergafwaarts in dezelfde versnelling als bergopwaarts. Dit voorkomt oververhitting van de remmen. Voor mij wel handig om even te weten.
De kronen voor Zweden en Noorwegen liggen klaar. Wel leuk om weer 'vreemd' geld in de handen te hebben. Dan ga je écht ver weg!

We vertrekken morgenochtend rond 10 uur en gaan het avontuur tegemoet.
Het is een leuke spanning en voelt heel anders dan als je een weekje naar de zon vliegt. Wakker liggen we er niet van en dat is maar goed ook.
We proberen elke keer als we wifi hebben een nieuw verslag te maken. Zondag zal dat bijvoorbeeld niet lukken want dan zitten we in de middle of f*** nowhere :-)

• 22 Mei 2014 - 11:44

Monique Steinmann:

Lieve Wies,

een prachtige reis gewenst! Lijkt me geweldig om in deze tijd van het jaar de langste dag tegemoet te rijden. Wij vertrekken over een weekje weer de tegenovergestelde richting uit, maar als we internet hebben kunnen we op de hoogte blijven van jullie wedervaren. Rij voorzichtig en geniet van alles wat je gaat zien. Veel liefs voor jullie beiden. Ben en Monique

• 22 Mei 2014 - 11:53

Jos:

Wij hebben ook die spanning want het is toch een avontuur. Laatste nieuws van Fred kans op veel op onthoudt bij Hamburg, we zien jullie morgen een heel goede reis wij vetrekken vandaag naar noord Duitsland en morgen verder. Auto kan veel in ook aan extra drank. Groet van ons

• 22 Mei 2014 - 12:15

Petra:

Hoi Hans en Wies,
    we wensen jullie een hele goede reis, wat een geweldig avontuur gaat dit worden!
    Auto ziet er super stoer uit met de rallyborden!
    Maak er een mooie reis van,
    heel veel succes en plezier!!

groetjes peet en martijn

• 22 Mei 2014 - 12:58

Rik:

Veel plezier! :)

• 22 Mei 2014 - 21:43

Huub ?beetsy:

Hoi Wies - Hans
    heel veel plezier, uitdaging en geluk op deze lange maar mooie reis.
    we hoiuden de site in de gaten :)

• 22 Mei 2014 - 22:34

Folkert:

Fijne reis, veel avontuur, succes, geen panne, enzovoort. En denken jullie aan het gewei?
    Liefs van Folkert & Alice

• 22 Mei 2014 - 23:30

Vera & Eric:

Heel veel plezier tijdens de hele trip!
    En geniet van jullie mooie wagen en de landschappen.
    Tot over een maand?
    kus