Nog 18 dagen - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Noordkaap2014 Hans - WaarBenJij.nu Nog 18 dagen - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Noordkaap2014 Hans - WaarBenJij.nu

Nog 18 dagen

Door: Wies

Blijf op de hoogte en volg Noordkaap2014

04 Mei 2014 | Nederland, Wezep

Vandaag zijn we op bezoek geweest bij Gitty en Jos in Wezep. Jos heeft een loods met heel heel heel veel Volvo's in alle staten van restauratie: van kaal chassis tot een picobello en tot in de puntjes gerenoveerde 444!
Dankzij hem zit het jubileum-embleem van de komende reis muurvast op de grill van onze auto: bedankt Jos.
Ook hebben we de 'niet-te-missen-lijst' aangevuld met: een waterkokertje, kazen, rum en droge worst. Dankzij Folkert staat er ook een stekkerblok op waarmee we in het hotel 's avonds in een keer alle elektrische apparaten kunnen opladen waaronder de tablet die we afgelopen week hebben gekocht. Het routeboek met 238 pagina's staat er op en dit verslag kunnen we er op bijhouden.
Wakker liggen we nog niet maar dat kan nog komen...

• 04 Mei 2014 - 23:17

Spannend!!

• 05 Mei 2014 - 10:58

Bianca En Edwin:

Hey Wies en Hans,

Wat gaat de tijd snel, nog maar 17 nachtjes slapen ;-)
    Heel veel plezier en een heel goede reis. Wij lezen (en kijken) met veel plezier mee!

Edwin, Bianca, Finn & Thijmen